-
1.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛ غایبی سدهی، حامد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 281 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیفروشگاه الکترونیکیوفاداری الکترونیکیاعتماد الکترونیکی
-
2.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 65 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
3.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکی