تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابریشم کار، محمد مهدی ؛ ابوبکر عبدالهی، یزید ؛
(14 صفحة - من 245 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریتاب آوریچابکی نیروی کارنوآوری محصول جدیدکنش گرایی
-
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رمضانی، سارا ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(22 صفحة - من 259 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریهویت برندبازار بین بنگاهی (B2B)
-
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛ غایبی سدهی، حامد ؛
(20 صفحة - من 281 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیفروشگاه الکترونیکیوفاداری الکترونیکیاعتماد الکترونیکی
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ حمیدی کولایی، آرزو ؛ ملکی، محمد مهدی ؛
(16 صفحة - من 301 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:رفتارخرید آنیکالای مصرفیارزش های فرهنگی ایرانیان
-
مؤلف : حیدری، علی ؛ سیدکلالی، نادر ؛
(22 صفحة - من 317 إلی 338 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت های پویامشاوره مدیریتروش نظریه داده بنیاد
-
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ محمدیان، بهزاد ؛
(16 صفحة - من 339 إلی 354 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیتتصمیم خریدروش کیومشتریان مردد
-
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ مهدی زاده، مهران ؛
(20 صفحة - من 355 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:عملکردقابلیت بازاریابیبازاریابی الکترونیکشرکت های صادرکننده پسته
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
(20 صفحة - من 375 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
مؤلف : عباسی، فایزه ؛ مرادی دیزگرانی، میلاد ؛ حسین پور، مهدی ؛
(18 صفحة - من 395 إلی 412 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمات خریدخصومت مصرف کنندهدرگیری ذهنی خرید
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
(20 صفحة - من 413 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
(28 صفحة - من 433 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگراهبردغربال سازی فازیماتریس فرهنگ-استراتژی
-
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
(18 صفحة - من 461 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام