-
1.
مؤلف : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 139 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزش عالیفرسودگی تحصیلیتحلیل محتوای عرفی
-
2.
مفهومسازی یادگیری زائد و راهکارهای کاهش آن در نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی
مؤلف : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زر افشانی، کیومرث ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 9 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مفهومسازیروش دلفینظام آموزش عالییادگیری زائد
-
3.
مؤلف : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ محمدی، رضا ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1396 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 53 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کنکورنظام آموزش عالیآموزشوپرورشآموزشگاههای آزاد