-
1.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
2.
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد