کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی مثبت / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدتبلیغات شفاهی مثبت
-
2.
مؤلف : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندتبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
-
3.
مؤلف : امینی، سعید ؛ احتشام راثی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ امینی، وحید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (14 صفحة - من 24 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندخرید مجددتبلیغات شفاهی مثبتتعیین هویت مصرف کننده از طریق برند
-
4.
مؤلف : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
5.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 173 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- C (1 مقالة)