-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛ نائیجی، محمد جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری پایدار مشتریانامنیت پرداختخرده فروشی الکترونیکیمشتریتجارت الکترونیکیمشتریانالکترونیکی
-
2.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ عزیزی، شهریار ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:دانش و توسعه»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 51 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانيعوامل بازارويژگيهاي خاص تجارت الكترونيكيبلوغ الكترونيكيشركتهاي كوچك
-
3.
مؤلف : رضائیان، علی ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛ آذر، عادل ؛ دهقانان، حامد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1390 - شماره 65 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردشبکه خبرارزیابی جامعسنجش متوازن عملکردمدل سـنجش ارزش عمـومی
-
4.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1387 - شماره 48 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (40 صفحة - من 191 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشرکتهای کوچکآمادگی سازمانیپویایی بازارمزایای تجارت الکترونیکیمخاطرات تجارت الکترونیکیبه کارگیری تجارت الکترونیکیتجارت الکترونیکیاطلاعات
-
5.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ رضائیان، علی ؛ هادیزاده، اکرم ؛ بنیادی نائینی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1390- شماره 8 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی های هوشیشایستگی های مدیریتیشایستگی های مدیران منابع انسانیارزش آفرینی منابع انسانیمدیران منابع انسانی بخش دولتی ایرانشایستگیمدیرانمدلمدیران منابع انسانی
-
6.
مؤلف : خالقی، امیر حسین ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 44 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیمدل تعالی بنیاد کیفیت اروپاچهارچوب وزندهیمدل تعالی سازمانی بومی