-
1.
مؤلف : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
2.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحة - من 391 إلی 413 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف