-
1.
مؤلف : مودی، داود ؛ وحدانی، محسن ؛ میرکاظمی، سیده عذرا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 259 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:استخرارتباط با مشتریمزیت پایدارمزیت پویامزیت متجانسمزیت مرکبمزیت مشهود
-
2.
مؤلف : جامعیان، بهاره ؛ ترکفر، احمد ؛ كاتب مسؤول : امیر حسینی، سید احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط با مشتریفروشگاه ورزشیبازاریاب
-
3.
مؤلف : یزدانی، احسان ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1401، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 507 إلی 527 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیفناوری اطلاعاتشهر تهرانکسب و کارمحله محوریارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
5.
مؤلف : اخلاقی، طاهره ؛ علیزاده، محسن ؛ موقر، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانینیت اخلاقیارتباط با مشتریخنثاسازی
-
6.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
7.
مؤلف : نظری، رسول ؛ قره، محمد علی ؛ اسداللهی، شیوا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتخلاقیتوفاداریباشگاهارتباط با مشتری