-
1.
مؤلف : فضلی خانی، منوچهر ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»بهار 1393 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی پیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربیارزشیابی کیفیبازخورد رشد دهنده و سازنده
-
2.
مؤلف : ایزدی، صمد ؛ زمانی، سیده لیلا ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 91 و 92 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 193 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان کارشناسی ارشدارزشیابی تکوینیارزشیابی پیشرفت تحصیلیدانشگاه مازندرانارزشیابیدانشجویاناساتیداطلاعاتتدریسجنسیتارزیابیکارشناسیارشد
-
3.
مؤلف : کرمعلیان، حسن ؛ جعفری هرندی، رضا ؛ عبادی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:: ارزشيابی پيشرفت تحصيلیارزشيابی کيفی توصيفیمدارس ابتدايیناحيه 4 اصفهانارزشـیابی
-
4.
مؤلف : مظاهری، مهرداد ؛ قنبری، حمید رضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیسیستم فازیارزشیابی پیشرفت تحصیلیمقیاس اندازه گیریفازیسیستمنمرهعدم قطعیتآزمون
-
5.
مؤلف : میرزامحمدی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1389، سال پنجم - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 153 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:تطبيقارزشيابي پيشرفت تحصيليقابليت هنريآموزش فني وحرفه ايالگونشانگر
-
6.
مؤلف : حسنی، محمد ؛ کیامنش، علیرضا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1388 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی آموزشیارزشیابی پیشرفت تحصیلینظام آموزش و پرورش ایرانامتحانات
-
7.
مؤلف : حسنی، محمد ؛ پوزش شیرازی، حسین ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1393 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 21 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی پیشرفت تحصیلیارزشیابی کیفی توصیفیارزشیابی کمیارزشیابیدانشآموزانآموزشمعلمانآموزش و پرورشارزشیابی توصیفی
-
8.
مؤلف : میرزا محمدی، محمدحسن ؛ رهنما، اکبر ؛ افشار، عبداله ؛ قبادی، محترم ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1389 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:معرفت شناختیسازنده گراییارزشیابی پیشرفت تحصیلی