-
1.
مؤلف : الهی، شعبان ؛ نامداریان، لیلا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1389 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برابریرضایتانتظاراتکاربران نهایی سیستمهای اطلاعاتیتحقق منصفانهی نیازهاسیستمهای اطلاعاتیعدالترضایت کارمدیریت فناوری اطلاعات
-
2.
مؤلف : فرجی، رسول ؛ بشیری، مهدی ؛ یاوری، یوسف ؛ خوشنویس، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراتمدل سروکوالاداراکاتاماکن ورزشی دانشگاهیکارکناندانشگاه شهید مدنی آذربایجانکاربران
-
3.
مؤلف : خبیری، محمد ؛ معماری، امیرحسین ؛ قاضی عسگر، سیداحمد ؛ سیف برقی، توحید ؛ کردی، رامین ؛ اربابی، محمد ؛
مجلة:روان شناسی ورزش»پاییز زمستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 513 إلی 522 )
الکلمات المفتاحية:موانع و ورزشکاران نخبهانتظاراتروانشناسی ورزش
-
4.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراترضایت مندیانگیزش شرکت
-
5.
مؤلف : موسوی، سیده فاطمه ؛ دهشیری، غلامرضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»تابستان 1394 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:واقعیترضایت زناشوییانتظارات
-
6.
مؤلف : مهدوی، سید محمد صادق ؛ وکیل ها، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1394، سال هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کارکردخانوادهمشارکتتوسعه فرهنگیانتظاراتنقش سنتینقش مدیریتیزنانکارکرد خانوادهتوسعهحقوقمتغیر وابسته
-
7.
مؤلف : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 465 إلی 491 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
8.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
9.
كاتب مسؤول : معینی، شهرام ؛ مؤلف : میرجلیلی، سیدحسین ؛ منیری، سیده مهسا ؛
مجلة:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1397 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد نفتپایهسرانۀ زمینچرخۀ عرضهUGBانتظارات
-
10.
مؤلف : عالیزاد، اسماعیل ؛ جنگ، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتمصرف گاز طبیعیوضعیت درک¬شدهرضایتمندی مصرف¬کنندگانمدیریت راهبردی مصرف گاز طبیعی