-
1.
مؤلف : علم، زهرا ؛ سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیلیگ برتر فوتبالباشگاه ورزشیبازاریابی رسانة اجتماعی
-
2.
مؤلف : اسلامی، مریم ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبازاریابی رسانه اجتماعیمحتوای تبلیغیمحتوای ترفیعیقصد رفتاری.تصویررسانههای اجتماعیآموزشگاه
-
3.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
4.
مؤلف : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی