-
1.
مؤلف : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی
-
2.
مؤلف : یزدیزاده، علی ؛ نامداری، مهدی ؛ افغانپور، مژگان ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف A (Azad University/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیبانک ملیظرفیت جذبحمایت مدیریت ارشدمهارتهای فن آوری
-
3.
مؤلف : صمدیان برزکی، عباسعلی ؛ اولادیان، معصومه ؛ كاتب مسؤول : صفری، محمود ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1402- شماره 55 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 15 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مدیران آموزشیبانک ملیصلاحیت حرفهایتحلیل دیمتل
-
4.
مؤلف : عابدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محرابی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 277 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:موانع محیطیموانع سازمانیبانک ملیموانع مدیریتیموانع فردی موانع تکنولوژیماده 36 قانون مدیریت خدمات کشوری