کلمة المفتاح بانک ملی / (54 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نظری دولت آباد، رویا ؛ مؤلف : غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (14 صفحة - من 615 إلی 628 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتبانک ملیراهکاری های کیفیت بخشی
-
2.
مؤلف : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : ملکیان، نازنین ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبانک ملیمدیریت افکار عمومی
-
3.
مؤلف : صمدیان برزکی، عباسعلی ؛ اولادیان، معصومه ؛ كاتب مسؤول : صفری، محمود ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1402- شماره 55 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 15 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مدیران آموزشیبانک ملیصلاحیت حرفهایتحلیل دیمتل
-
4.
كاتب مسؤول : رحمانی، محسن ؛ مؤلف : زکی پور، مهدی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دانش اسلامیبانک ملیانواع نوآوریهابانکداری غیر ربوی
-
5.
مؤلف : میرجلیلی، سید مصطفی ؛ برزگری خانقاه، جمال ؛ كاتب مسؤول : ناظمی اردکانی، مهدی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (20 صفحة - من 754 إلی 773 )
الکلمات المفتاحية:سیاست پولیبانک ملیدرون سازمانیبرون سازمانیسپرده مدتدارجذبمتغیرمهارت کارکنان
-
6.
مؤلف : حسینی، سید صفدر ؛ مافی، حسن ؛ كاتب مسؤول : فخرحسینی، سید فخرالدین ؛
مجلة:اقتصاد اسلامی»پاییز 1401 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 65 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:عقود اسلامیاقتصاد هزینه مبادلهبانک ملی
-
7.
مؤلف : آشوری، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتبانک ملیاستان هرمزگاننشاط سازمانی
-
8.
كاتب مسؤول : دلوی، محمدرضا ؛ مؤلف : بیکی دمنه، زکیه ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییز 1401 - شماره21 التصنيف B (Azad University (38 صفحة - من 1 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانبانک ملیدادهبنیادمدیریت ارتباط با کارکنان
-
9.
كاتب مسؤول : ربیعه، علیرضا ؛
مجلة:قانون یار»بهار 1401، سال ششم - شماره 21 (12 صفحة - من 121 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:سرقتبانک ملیصندوق های امانت بانکسارقان بانکسیستم های حفاظتی بانک
-
10.
مؤلف : اره کش سلماسی، محمد ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (18 صفحة - من 158 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانک ملیخدمات بانکداری الکترونیکفین تکبانکمشتریانفین تک هاهـافـینخدماتبـافین تک هـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)