-
1.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
2.
مؤلف : دهقان نژاد، مرتضی ؛
مجلة:گنجینه اسناد»بهار 1388 - شماره 73 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 15 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازرگاناناﻳﺮانروسيهقاجاريهتوسعه اقتصادياستقلال اقتصاديبازرگاني خارجيبانك استقراضيقدرت انحصاريآثار اقتصاديآثار اجتماعيسياست بازدارندگيبانك ملي ايراناستقلال سياسيبانك شاهنشاهيبانکروسسیاسیبانک استقراضی روسپول