-
1.
مؤلف : خورسند دلچه، علی ؛ جلال پور، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیککیفیت وبسایتقصد خریدریسک درک شدهشهرت وبسایت
-
2.
مؤلف : باباپور، اصغر ؛ علیپوردرویش، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 165 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکزنجیره ارزشالگوی کسب و کاربازار کالاهای صنعتی و واسطه ای
-
3.
مؤلف : کردنائیج، لیلا ؛ كاتب مسؤول : حیدری، سید عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 428 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک فرامرزیفن آوری اطلاعات و فروشگاه های مجازیاطلاعاتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعاتمشتریاستفاده از فنآوری اطلاعاتمشتریان
-
4.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 70 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
-
5.
مؤلف : هادینژاد، مهدی ؛ تقیلو، احمد ؛ رحیمزاده، اشکان ؛ كاتب مسؤول : رجایی، یدالله ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1400 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (38 صفحة - من 105 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکشاخصهای کلان اقتصادیکشورهای در حال توسعه و کشورهای توسعه یافتهعملکرد بازارهای مالی