-
1.
مؤلف : رحیمی، فتح الله ؛ رسکتی، راضیه ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1400 - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (29 صفحة - من 267 إلی 295 )
الکلمات المفتاحية:خسارتتوزیعتولیدمسئولیتداروتقصیرمسئولیت مدنیمصرفمسئولیت محضحقوقجبران خسارت
-
2.
مؤلف : لشکری، علیرضا ؛
مجلة:جستارهای اقتصادی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 192 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:عدالتتوزیعکاراییتوازنعدالت مالیاتیاصول مالیاتیمالیاتینظام مالیاتیاسلامیاقتصادینظام مالیاتی اسلامدولتنظام مالی
-
3.
كاتب مسؤول : کاشیان، عبدالمحمد ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1402- شماره 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:توزیعمطهریصدرعدالت اقتصادینظریه سیستمی
-
4.
مؤلف : موسی زاده، زهره ؛ صنعتی، فاطمه ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 73 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مصرفتوزیعتولیدآموزههای اسلامیتربیت اقتصادی
-
5.
مؤلف : افروغ، عماد ؛ مهربانی فر، حسین ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»بهار 1397، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مصرفتوزیعتولیدطراحیچرخة مد لباس
-
6.
مؤلف : موسوینسب، سیدمحمدرضا ؛
مجلة:معرفت»مهر 1399 - شماره 274 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 87 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرفتوزیعتربیت اقتصادیاهداف تربیت اقتصادیاصول تربیت اقتصادیروشهای تربیت اقتصادی
-
7.
مؤلف : شاه ملکی، میثم ؛ ملکی، حسن ؛ قادری، مصطفی ؛ مصباحی مقدم، غلامرضا ؛
مجلة:دین پژوهی و کارآمدی»بهار 1402 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:قرآنتوزیعتربیت اقتصادیمولفه اقتصادیآموزه های قرآنی
-
8.
كاتب مسؤول : نظریان، علی ؛ مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 44 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:توزیعصادراتتولیدکننده ورزشیمصرفکنندگان ورزشیمحصولات ورزشی
-
9.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی