پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : عبدالهی نیسیانی، علی ؛
(38 صفحة - من 18 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قرآنانسانرفتارمدل دو ساحتی مطلوبیت-نامطلوبمدل توصیفی رفتار
-
مؤلف : امیری، علی نقی ؛ برنجکار، رضا ؛ پورعزت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : رودی، کمیل ؛
(67 صفحة - من 58 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:استعارهانساننظریهپردازینظریه سازمانسازمانباورهای اسلامی
-
مؤلف : احمدیان، مهدی ؛ پورعزت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ذوالفقارزاده، محمدمهدی ؛
(31 صفحة - من 126 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش سامانمندراهبری سامانهروش تریزمعارف اسلامیپژوهش میانرشتهایطراحی سامانه
-
مؤلف : سجادیه، سید علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سرآبادانی تفرشی، حسین ؛
(28 صفحة - من 158 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و پرورشمدارس غیردولتیتغییر خطمشیخصوصیسازی مدارسجریانات چندگانه
-
مؤلف : تسلیمی، محمد سعید ؛ مدحت، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، خلیل ؛
(27 صفحة - من 188 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیکدیپلماسی علم و فناوریارتباطات بینالمللیفرایند مدیریت استراتژیک
-
مؤلف : ابدالی، رقیه ؛ دانایی فرد، حسن ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خائف الهی، احمد علی ؛
(19 صفحة - من 216 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:توسعهانگیزشسازمان دولتیمشوقسازمان خصوصی
-
كاتب مسؤول : هادوینژاد، مصطفی ؛ مؤلف : شکوهی، فرهاد ؛
(27 صفحة - من 236 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:رهبریروششناسی کیولبة تاریک رهبریشکست رهبریخروج از خط رهبری سازمانی
-
مؤلف : کهن، نبی اله ؛ تیموری، هادی ؛ كاتب مسؤول : صفری، علی ؛
(26 صفحة - من 264 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:تخریب دوستیتوصیف ضخیممردمنگاریدوستی در محل کار
-
كاتب مسؤول : میرواحدی، سیدسعید ؛ مؤلف : طغرایی، محمد تقی ؛ نوری، نعیمه ؛
(23 صفحة - من 292 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:انکوباتورانکوباتور هنریکسب و کار هنریانکوباتور دانشگاه هنر اصفهان
-
كاتب مسؤول : حمزئیان، عظیم ؛ مؤلف : شهریاری، مهری ؛
(16 صفحة - من 316 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
-
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : گل محمدی، عماد ؛
(25 صفحة - من 354 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارپویایی بازارقابلیتهای بازاریابی