-
1.
مؤلف : صادقیعطاآبادی، محمد ؛ شاهمحمدی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 101 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریالگوی کانودفتر پلیس+ 10مشتریرضایت مشتریدفاتر خدمات الکترونیک انتظامیخدماتمشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیم پور، حبیب ؛ مؤلف : زرجو، شبنم ؛ نعمت الهی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 135 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکفرهنگ ملیخدمات الکترونیکاعتماد شهروندانشکاف دیجیتال
-
3.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
4.
مؤلف : طاهری، مریم ؛ سلامی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارکتابخانه دیجیتالمعماری مدیریت دانشبنگاه دیجیتالیخدمات الکترونیک
-
5.
مؤلف : هیهاوند زواری پور، رسول ؛ نبیاللهی، اکبر ؛ نقش، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : اعتباریان، اکبر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکهوش تجاریزیرساختهای سازمانیفناوری اطلاعاتزیرساختهـامدل
-
6.
كاتب مسؤول : منصوری، حسین ؛ مؤلف : غفورنیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش