-
1.
مؤلف : موسوی، ستاره ؛ نیلی، محمد رضا ؛ نصر، احمد رضا ؛ مسعود، محمد ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، سال پنجم - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:سازنده گراییشاخصهای نوآوریفعالیتهای یاددهی و یادگیریدانشگاه هنر اصفهان
-
2.
كاتب مسؤول : آزرمی بستان آباد، کریمه ؛ مؤلف : جوادی پور، محمد ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تدریسیادگیری موقعیتیسازندهگراییمعلم تسهیلگر
-
3.
مؤلف : محمدی، دکتر مهدی ؛ عابدینی بلترک، دکتر میمنت ؛ منصوری، دکتر سیروس ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 123 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیمقیاساعتباریابیسازنده گراییسازنده گرارویکرد سازنده گراییپژوهشارزشیابیبرنامه درسی آموزش عالیمصاحبه
-
4.
كاتب مسؤول : عزیزی علویجه، افسانه ؛ مؤلف : بهاری بیگ باغلو، حسین ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1401 - شماره 60 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 155 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدانشجومحیط یادگیریشبکه های اجتماعیسازنده گرایی
-
5.
كاتب مسؤول : مثنوی، امیر ؛ مؤلف : رضوی، عباس ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیمحیط یادگیریسازندهگراییبازخورد ادراک شده
-
6.
كاتب مسؤول : شیخ الاسلامی، راضیه ؛ مؤلف : کشاورزی، فهیمه ؛ منصوری، سیروس ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 70 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیسازنده گراییساختار کلاسجهتگیری هدف
-
7.
كاتب مسؤول : فریدون نژاد، مژگان ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1400، سال بیست و هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیسازنده گرایینظریه یادگیریالگوی آموزشینظریه سازنده گرایییادگیری سازنده گرادانشکدپژوهشمؤلفه