-
1.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب اله ؛ زمزم، فاطمه ؛ جوهری نعیمی، فرزاد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالویکور فازیدفاتر پلیس +١٠کارکنان پلیس +١٠کارکنان پلیسرتبهبندیشناسایی
-
2.
مؤلف : پیروزفر، احمد ؛ خوارزمی، امیدعلی ؛ خاکپور، براتعلی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالحمل ونقل عمومیاستاندارد EN13816
-
3.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
4.
مؤلف : گرجی، محمد باقر ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1384 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 5 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعسروکوالیفیتالگوی شکاف خدماتبیمهمدل سروکوالمدیرانکیفیت خدمات
-
5.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
6.
مؤلف : درخشان، مریم السادات ؛ حسن زاده، محمد ؛ رضایی شریف آبادی، سعید ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیاندازهگیریکیفیت خدماتسروکوآلکتابخانهء مرکزی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراستانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانکتابخانهکاربرانارزیابی کیفیت خدماتخدمات