-
1.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ مؤلف : جمدی، علی ؛ دعائی، زهره السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:احساس شکستفعالیتهای بازاریابیاحساس ناهنجاری اجتماعیسرخوردگی مصرفکنندگانتصویر ذهنی نامناسبمصرفکنندگاناحساس
-
2.
مؤلف : سلیمانی امیری، غلامرضا ؛ محمودیان، نسیم ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»بهار 1396 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ﺣﺴﺎﺑﺮسفعالیتهای بازاریابیفعالیتهای حسابرسی
-
3.
كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛ مؤلف : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 35 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادفعالیتهای بازاریابیبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار