-
1.
مؤلف : حسن نژاد امجدی، مسعود ؛ زالی، نادر ؛ كاتب مسؤول : پورمحمدی، محمدرضا ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»تابستان 1400- شماره 51 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 967 إلی 988 )
الکلمات المفتاحية:مصرفتبریزمصرفگراییمجتمعهای تجاریمالها
-
2.
كاتب مسؤول : میرفردی، اصغر ؛ مؤلف : صفرپور، مینا ؛
مجلة:زن و جامعه»بهار 1401، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 122 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:زیباییسبک زندگیآرایشمصرفگراییمدیریت بدن
-
3.
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
4.
مؤلف : مختاری، مریم ؛ میرفردی، محمدصادق ؛ میرفردی، اصغر ؛
مجلة:زن و جامعه»بهار 1397، سال نهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:زنانرسانههامصرفگراییلذتگراییجهتگیری پوششارزشهای فمینیستی
-
5.
مؤلف : سجاسی قیداری، حمداله ؛ محمودی، حمیده ؛ داورزنی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1396- شماره 41 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 837 إلی 855 )
الکلمات المفتاحية:مناطق روستاییمصرف گراییتبلیغات رسانه هامحتوای رسانه هارسانه های تصویری