-
1.
مؤلف : جعفری، اسماعیل ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیراهبردهابرنامه های درسیموک
-
2.
مؤلف : جعفری، اسماعیل ؛ فتحی واچارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1396، شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:پارادایم انتقادیموکفراتحلیل کیفیپارادایم ساختارگرایانهپارادایم پیوندگرایانه
-
3.
مؤلف : پورقاز، شیرین ؛ غلامی، کلثوم ؛ كاتب مسؤول : توماج، عبدالجلال ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناختلال توجهسازگاری تحصیلیموکفزونکنشیمعکوساختلال توجه/فزونکنشی
-
4.
مؤلف : فرزان، نسرین ؛ شمس مورکانی، غلامرضا ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ قهرمانی، lمحمد ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مهر و آبان 1399 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:موکتوسعه حرفهایآموزشمجازیموبایلموکیادگیریسیّار