-
1.
مؤلف : رحیمی باغملک، جهانبخش ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریصنعت هتلداریتئوری داده بنیادتجربه مشتریمدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری
-
2.
مؤلف : ملکی پور، هلیانه ؛ شادمهری، نیلوفر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 8 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریروایتگریمبلمان رستوران