-
1.
كاتب مسؤول : اکبراقلی، فرحناز ؛ مؤلف : قاسمی، مجسن ؛
مجلة:راهبردهای توسعه روستایی»تابستان 1399 - شماره 26 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science (11 صفحة - من 211 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشهرستان طبسدفاتر ICT روستاییروستای هوشمند
-
2.
مؤلف : آقائی، اصغر ؛ شوقی، محمود ؛ خسروی، مرتضی ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکارکنانرضایتمندیستاد فرماندهی ناجاسرویس حمل و نقل
-
3.
مؤلف : ضیائی عظیمی، سیدعلی ؛ دوستی، ایرج ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریجمعیت شناختیپلیس +١٠رضایتشاخص رضایت مشتریخدمات
-
4.
مؤلف : محمدی، فرشته ؛ بختیاری، حامد ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»بهار 1394 - شماره 52 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:دانشیادگیری سازمانیکیفیت خدماتهوش سازمانیاطلاعاتخلق دانشراهبردی
-
5.
مؤلف : زارع، ذکریا ؛ قائمی، مجتبی ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»بهار 1393 - شماره 48 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مراجعانمراکز خدمات انتظامیاستان کردستانکارکنانخدمات
-
6.
مؤلف : تقیپور، میلاد ؛ عباسی، عنایت ؛ نعیمی، امیر ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانآموزش عالیارزیابیکیفیت خدماتمدل سروکوالآموزش عالی کشاوزریکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشکده کشاورزی دانشگاه تربیتمدرسمیزان رضایت
-
7.
مؤلف : صفایی قادیکلایی، دکتر عبدالحمید ؛ ربیعی، دکتر علی ؛ ساروی مقدم، ناهید ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1390 - شماره 26 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریکیفیت خدمات اتوماتیکتصویر ذهنی و آگاهیمشتریبانکمشتریانبانک سامان
-
8.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب اله ؛ زمزم، فاطمه ؛ جوهری نعیمی، فرزاد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالویکور فازیدفاتر پلیس +١٠کارکنان پلیس +١٠کارکنان پلیسرتبهبندیشناسایی
-
9.
مؤلف : پیروزفر، احمد ؛ خوارزمی، امیدعلی ؛ خاکپور، براتعلی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالحمل ونقل عمومیاستاندارد EN13816
-
10.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل