-
1.
مؤلف : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
2.
مؤلف : مودی، داود ؛ وحدانی، محسن ؛ میرکاظمی، سیده عذرا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 259 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:استخرارتباط با مشتریمزیت پایدارمزیت پویامزیت متجانسمزیت مرکبمزیت مشهود
-
3.
مؤلف : جامعیان، بهاره ؛ ترکفر، احمد ؛ كاتب مسؤول : امیر حسینی، سید احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه ورزشیبازاریابارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : نظری، رسول ؛ قره، محمد علی ؛ اسداللهی، شیوا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتخلاقیتوفاداریباشگاهارتباط با مشتری
-
5.
مؤلف : Pashaie، Sajjad ؛ Hoseini، Mir Davood ؛ كاتب مسؤول : Golmohammadi، Hamed ؛
مجلة:new studies in sport management»Autumn 2023, Volume 4 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 922 إلی 936 )
الکلمات المفتاحية:Technologysocial mediacustomer relationshipCustomer-oriented management