-
1.
مؤلف : کمالی، شیدا ؛ سرلک، محمدعلی ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ اسعدی، محمود ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ساختار منعطفرقابتگراییشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفته
-
2.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1396 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:دسته بندی مشتریتحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره مارکوفارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریانبانکماتریس احتمال
-
3.
مؤلف : رحیمی، فاطمه ؛ غنبر تهرانی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : سبط، محمد وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 210 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریالگوریتم k-meansمتد RFM
-
4.
كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛ مؤلف : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 572 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری
-
5.
كاتب مسؤول : امیری، مقصود ؛ مؤلف : ريیسی وانانی، ایمان ؛ رضوی حاجی آقا، سید حسین ؛ جعفری، ترانوش ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science (58 صفحة - من 245 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیهوش مصنوعیالگوریتم ژنتیکتحلیل تکنیکالبرنامه ریزی چندهدفهبهینه سازی پورتفوی
-
6.
مؤلف : پناهی، بلال ؛ لعلی سرابی، امیر ؛ ماهری کلجاهی، ابراهیم ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان
-
7.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
8.
مؤلف : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 التصنيف الف/ISC (28 صفحة - من 351 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
9.
مؤلف : Karimi-Ghartemani، Samaneh ؛ Shekarchizadeh، Ahmadreza ؛ Khani، Naser ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 التصنيف الف/ISC (25 صفحة - من 743 إلی 767 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityCustomer relationship managementdata envelopment analysisNetwork DEA