-
1.
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
-
2.
مؤلف : عموئیان، فروغ ؛ محمودی، فتانه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»بهار 1398 - شماره 77 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 125 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندینگطراحی محصولفرانکفورتنظریه صنعت فرهنگبت وارگی کالا