کلمة المفتاح برندینگ / (32 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فرج پور خانا پشتی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان1402 - شماره 14 (13 صفحة - من 171 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندینگمدلهای تصمیمگیری چندمعیاره
-
2.
مؤلف : طیبی ثانی، سیدمصطفی ؛ صابری، ابراهیم ؛ نوده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، سیدحمید ؛
مجلة:تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار 1402 - شماره 5 (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:برندینگبازیهای المپیککسبوکار سبزونکوور.
-
3.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ قربانی آسیابر، مرتضی ؛ قربانی آسیابر، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401، دوره هفتم - شماره 3 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندبرندینگباشگاهبرندهوادارانارزشتیمباشگاههای فوتبال
-
4.
مؤلف : فوادیان، مصطفی ؛ کامیابی، سعید ؛ كاتب مسؤول : کرکه آبادی، زینب ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:شهر خلاقعوامل موفقیتبرندینگشهر دامغانعوامل موفقیت, برندینگ, شهر خلاق, شهر دامغان
-
5.
مؤلف : نصیری، مهدی ؛ خاکسار، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (15 صفحة - من 177 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﻣﺪﯾﺮﯾﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻃﺮاﺣﯽ ﮔﺮاﻓﯿﮏ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ
-
6.
مؤلف : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 201 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکردستانکرمانشاهبرندینگنظام بازاریابی
-
7.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی منطقه ای»زمستان 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (9 صفحة - من 74 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیمقصد گردشگریبرندینگاستان البرزSports TourismگردشگریTourismBrandingAlborz provinceTourism Destination
-
8.
مؤلف : مقدم، متینه ؛ خادمی، سیدموسی ؛ جوکار، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانرویکرد فرهنگیگراندد تئوریبرندینگ
-
9.
كاتب مسؤول : آرمان، احسان ؛ مؤلف : آل علی، فرهاد ؛ ذاکرین، میترا ؛
مجلة:هنرهای صناعی ایران»بهار و تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (8 صفحة - من 149 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیصنایعدستیبرندینگگواهی مبداهویتمندیهویتطراحیصنعت بستهبندیمحصولات
-
10.
مؤلف : ساعی، منصور ؛ جواهرزاده، مریمسادات ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (36 صفحة - من 113 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرندینگرسانه های اجتماعیاینستاگرامبازاریابی آنلاینایران آوندفرهـاشـرکتبـابـهکاربران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)