-
1.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 207 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی از برندتداعیهای برندنقشههای ذهنی برندنقشهی مفهومی برندنگاشت شبکهی تداعیهای برند.
-
2.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا