-
1.
كاتب مسؤول : میررحیمی، مهدیه السادات ؛ مؤلف : احمدی، پروين ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آموزشکیفیت تدریسیادگیریlearningteachingادراک معلمTeaching QualityTeachers' Perceptionتجربة زیستة معلمانLived Experience of the Teachers
-
2.
مؤلف : محمدزاده بنی طرفی، مهدی ؛ مشهدی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نهج البلاغه»تابستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگآموزشنهج البلاغهتدریسشاخصه
-
3.
كاتب مسؤول : زارعی، محمدحسین ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1402 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تدریسشرایط بحرانیویژگیهای فردی معلمانویژگیهای تخصصی معلمان
-
4.
كاتب مسؤول : کامیابی، شریف ؛ مؤلف : سمیعی، دوست محمد ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1401 ، شماره 14 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تدریسکاربستنومعلمانعلومتجربیفناورانهفناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمانفناوریدانشفنـاوری اطلاعـات و ارتباطـاتآموزش
-
5.
كاتب مسؤول : مظفر، محمد ؛ مؤلف : سجادی، سید مهدی ؛ باقری، خسرو ؛ صادق زاده قمصری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:شکشک روشی دکارتشک پستمدرن فوکونو مفهومپردازی شک دکارتاصول یادهی-یادگیری شک دکارت
-
6.
مؤلف : دارابی، مجید ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 التصنيف ج (Ministry of Science (43 صفحة - من 134 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهتدریساعضای هیئت علمیکیفیتteachingqualityuniversityمولفهFaculty MembersComponent
-
7.
مؤلف : Poorbehzadi، Ali Asghar ؛ Samimi، Fazlollah ؛ كاتب مسؤول : Afraz، Shahram ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:grounded theorymodelteachingTeachersVocation
-
8.
مؤلف : Samavi، S. Abdolhadi ؛ Kazemi، Soltanali ؛ Bagholi، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Javidi، Hojatallah ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»June 2020, Volume 2 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 89 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:Academic Achievementteachingflipped learningsixth-grade students