خلاصه ماشینی:
مقولات ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زندگی چرا تقسیمبندی رایج در ژورنالهای سبک زندگی به این شکل است: تناسب و زیبایی، خانه و دکوراسیون، آشپزی و شیرینیپزی، موفقیت و شادکامی، مد و لباس، روابط با دیگران (تکنیکهای ارتباطی با محوریت روابط بین زن و مرد)، سرگرمی، مسائل جنسی و عاشقانه، ستارهها و شخصیتهای مشهور، خبر، طالعبینی و پول و کسب و کار.
اگر چنین است این نسبت چیست؟ آیا ارادهی فردی و اجتماعی در هیچ سطحی نمیتواند در این نسبت تصرف کند؟ با توجه به اینکه بعد مادی و جسمی را در فرهنگیترین امور میتوان نشان داد و بعد فرهنگی را در اقتصادیترین امور میتوان دید، چطور میتوان مصادیق را ذیل این تقسیمبندی قرار داد؟