خلاصه ماشینی:
"اتودهای او این شناخت و آماتوریسم را همزمان به نمایش میگذارد و از ضعف او در ترسیم خطوط منحنی حکایت میکند اما این ضعفها را تسلط شگرف او بر آثار معماران بزرگ و بعضا،درهمآمیزی مبتکرانهی جزییات ساختمانی با چهرهها سازندگانشان جبران کرده است.
اما هرجا که پای طراحی غیرمعمارانه پیش میآید،ضعفها برجستهتر میشود؛مثلا به طراحی جزئیات بصری مانند مسواک، برس توالت و میز قهوه در کاریکاتور چهرهء«فیلیپ استارک» دقت کنید که اگر توضیحات نوشتاری هلمن نبود تشخیص ماهیت آنها دشوار مینمود،یا به طراحی فیگوراتیو فرشتهی داخل صورت«اوتو واگنر»نگاه کنید که دیگر فاقد آن اعتماد به نفس جاری در خطوط محکم و معمارانه آثار دیگر او است.
اما میان این شوخیهای مصور،استثناهای واقعا هنرمندانهای هم وجود دارد مثل پرتره«ظاها حدید»که دیگر نه فقط یک کولاژ مبتکرانه که یک اثر کاریکاتوری عالی و موفق و از معدود دفعاتی است که هلمن توانسته خود را از قید و بند«بازی»برهاند و اثرش را به یک تفسیر عالی تصویری از دورنیات معمار مورد نظر تبدیل کند و آن رابطه مورد نظر میان اثر و موثر را برقرار سازد."