خلاصه ماشینی:
"کتابشناسی:روانشناسی تغییر نگرش و رفتار مصرفکننده انرژی (به تصویر صفحه مراجعه شود) «روانشناسی تغییر نگرش و رفتار مصرفکنندگان انرژی»عنوان کتابی است که توسط آقای مجید صفارینیا به رتشه تحریر درآمده و سازمان بهرهوری انرژی ایران آن را به چاپ رسانده است.
کتاب«روانشناسی تغییر نگرش و رفتار مصرفکنندگان انرژی»در 911 صفحه با تیراژ 0001 جلد به چاپ رسیده و مشتمل بر 5 فصل به شرح ذیل است: فصل اول-باور،نگرش و رفتار مصرفکنندگان:نگرش مصرفکنندگان به سه چزء یا مولفه تقسمی میشود: مولفه شناختی نگرش یا همان باورهای مصرفکننده؛بعد عاطفی مصرفکننده که علائق او را دربر میگیرد و بعد رفتاری مصرفکننده و اهداف مربوط میشود.
فصل سوم-شیوههای تغییر نگرش و رفتار مصرفکنندگان انرژی:گرچه نگرشها و رفتارهای آدمی دارای ثبات قابل توجه و پایداری هستند اما شیوههایی برای تغییر رفتار و نگرش مصرفکنندگان انرژی در این فصل از کتاب معرفی شده است.
در این فصل 6 مرحله اصلی آموزش مدیریت انرژی(شامل:نیازمندیهای آموزشی؛تعیین اهداف آموزش؛گزینش محتویات آموزشی؛انتخاب روشهای مناسب؛هدایت آموزشی و ارزشیابی آموختهها)مورد بررسی قرار گرفته است."