خلاصه ماشینی:
"متخصصان تعلیموتربیت و روانشناسان دربارۀ پوشش یکسان کودکان این سنین چه میگویند؟ ضرورتها و محاسن ـ یا پوشیدن لباس یکسان در این سن خوب است؟ ـ آیا پوشش کودکان در این سنین در رفتار و شخصیت آنها تغییراتی پدید میآورد؟ ـ آیا پوشش کودکان به میزان موفقیت و تمرکز درسی آنها میافزاید؟ ـ آیا پوشش کودکان در نگرش آنها نسبت به یادگیری، مرکز آموزشی و فضای یادگیری تأثیر دارد؟ ـ آیا لباس یکشکل در میزان راحتی و آزادی بدنی آنها تأثیر دارد؟ و...
( پوشیدن یونیفورم، سبب میشود کودکان نسبت به مدرسه و محیط یادگیری و فضای آموزش ذهن کارامدتری پیدا کنند و بر مدرسه و رویدادهای آن و نه بر ظاهر خود تمرکز داشته باشند.
( پوشیدن لباس یکسان به کودکان و خانوادهها این ایده را میدهد که محیط یادگیری و آموزش، مکانی جدی و قابل احترام است و به احساس غرور و افتخار کودکان دربارۀ معلمان، محتوای آموزش و فضای ارتباطی میافزاید.
سردبیر پوشیدن یونیفورم، سبب میشود کودکان نسبت به مدرسه و محیط یادگیری و فضای آموزشی ذهن کارامدتری پیدا کنند و بر مدرسه و رویدادهای آن و نه بر ظاهر خود تمرکز داشته باشند دوست بزرگ بچه"