خلاصه ماشینی:
"حقیقت این است که تا اواخر دههی 1950 محصولات دارای حرکت میل لنگی اساس مجموعه محصولات او را تشکیل میدادند که دلیلی برای تغییر ظاهر هیچ یک از آنها وجود نداشت.
اما اگر او میخواست که همزنها و دستگاههای چند کارهاش بتوانند براحتی توسط کد بانوها به کار گرفته شوند و خود نیز بتنهایی در این عرصه به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته بود.
میبایست در طول مدت چند سال موفق میشد در آن شرکت یک فرهنگ واقعی طراحی به وجود آورد:ژان-لویی بارو 5.
لیکن در ادامهی این وظیفهای اولیه تجدید نظر و اصلاح کل مجموعه طراحیهای محصولات مولینکس در محدودهی دو هدف،«جوان ساختن سلسلهی محصولات و ظریفتر سازی آنها»نیز به عهدهی ژان-لویی بارو نهاده شد.
بدین ترتیب رنگ سفید دههی 1960،در دههی بعد جای خود را به رنگ قهوهیی و بخصوص رنگ نارنجی که رنگ غالب لوازم خانگی مولینکس شد،داد."