خلاصه ماشینی:
"مدیران منتخب نیز باید آگاهی داشته باشند که یک مدیر هرچه آگاه و مدیر و لایق باشد از بالا بردن سطح دانش و آگاهیهای خود بینیاز نیست و شایسته است که در دورههای آموزشی کلاسیک،مکاتبهای،یا هر روش ممکن دیگر شرکت جوید و از این طریق در دنیایی که رقبای بزرگ داخلی و خارجی اعم از دولتی و خصوصی مدیران را به رقابت میخوانند،با ترفندها و شگردهای امور تجاری،تولیدی و اقتصادی آشنا شود تا بتوانند ضمن شکوفاتر کردن تعاونی خود در توسعه و سازندگی کشور مشارکت داشته باشد.
انتظار میرود شرکتهای تعاونی از طریق بالا بردن کیفیت محصولات و نیز عرضهء مناسب آنها از طریق شکرت در نمایشگاههای داخلی و خارجی و مشارکت در ایجاد فروشگاههای بزرگ عرضهء مستقیم،در ایران و سایر کشورها،و طرق دیگر بازاریابی،محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند و شأن و نقش واقعی خود را در اقتصاد کشور بازیابند و به ثبوت رسانند."