خلاصه ماشینی:
"در روزگار جوانی هم دختر به سرنوشتی مشابه &%01015NZHG010G% (به تصویر صفحه مراجعه شود)دچار میشود،هر چند که شخصیت اصلی فیلم دو زنبرای رسیدن به نقطهی انجام فیلم،مسیری به ظاهرمتفاوت را میپیماید.
در دو زن پدرسنتی زمانی به نقطهی ندامت میرشد که دیگر خیلیدیر شده و مصایب زندگی فرزندش به قدر فزونیگرفته که از دست او هم دیگر کاری ساخته نیست ولیدر روزگار جوانی بنا به اقتضای ضمونی،فاجعه عمقچندانی نیافته است و پشیمانی پدر تا حدودی راهنجات دختر را هموار میسازد.
تازه این در شرایطیست که دختر همینخانم از لحاظ همان خصایصی که ذکرشان رفت کاملادر نقطهی مقابل مادرش است و عجیب آنکه مادر حتابرای لحظهای در برابر چنین تضاد واضحی به فکرنمیافتد که چرا رفتار سنتگرایانهاش با نمایلات شبهمدرن فرزندش تا این حد فرق دارد!؟ برعکس محصولات تلویزیونی مورد اشاره،تهمینهمیلانی در دو زن به اندازهای ماهرانه شکستهایاجتماعی پیاپی دختر دانشجو را در اماتیزه کرده که درپایان فیلم کفهی ترازو به نفع جنس مؤنث سنگینیمیکند اما این سنگینی هرگز ناشی از اغراق و گرایشبه فمینیسم تلقی نمیشود.
برخودر تحقیر آمیز مردانی که جیران برایاستخدام به آنها مراجعه میکند(روزگار جوانی)رامیتوان با نگاههای هوسآلود جوان رهگذر به فرشتهبقیه در صفحهی 49 مدیریت خانواده-6بقیه از صفحهی 2518-با کسانی صحبت کنید که قدر سخنان شمارا بدانند:ظرفیت عقلی و عملی شنوندگان و مخاطبان خود رابسنجید و فقط در صورتی که دانستید آنها مشتاقشنیدن سخنانتان بوده و به اصطلاح سراپاگوشهستند،سخن را آغاز کنید.
عنوان اینقسمت از سریال روزگار جوانی هم در کمال تعجب،ماجرای نیمروز بود!شاید از این طریق دست اندرکارانمجموعه به تلویح اقتباس از فیلم میلانی را اعلامکردهاند."