خلاصه ماشینی:
"ارتباط بین ماهیت خصوصی بودن و مشتری مداری چیست؟چون به هر حال بانک و بیمه کارآفرین با اسم مشابه هم کار میکنند،در این بین مکانیزم جذب و نگهداری مشتری خیلی مهم است؛شما فرض کنید که اگر کسی در بیمه کارآ فرین خدمات خوبی نگیرد ممکن است در ادامه کارش هیچگاه با بانک کارآفرین هم ارتباط نداشته باشد.
آیا به عنوان یک سیاست کلان نقش آموزش نیروی انسانی که سرویس و خدمات دو جانبه را برقرار کنند برای شما مطرح است؟ اولویت اول برای من آموزش است، اکثر همکاران ما جوانان دانشگاه رفتهاند و ما در انتخابشان خیلی دقت میکنیم،حتی سعی ما بر این است که بیشتر از دانشگاههای دولتی باشند و در رشتههایی تحصیلکرده باشند که آموزش پذیری آنها راحتتر باشد.
ما در کشوری هستیم که اکثریت سنی جوانی دارد که به کامپیوتر آشنایی دارند،این موضوع هم سبب میشود بانکداری الکترونیک در اینجا بیش از جاهای دیگر جا بیفتد،الزاما شما نباید شعبه داشته باشید، این سیستم قدیمی که بانک صادرات چهل سال قبل ادعا میکرد که سر هر کوچه یک شعبه خواهد زد برای امروز مناسب نیست."