خلاصه ماشینی:
"مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف محلی استان تهران در بخش دیگری از این مصاحبه با تشریح برنامهریزیهای اتحادیه و موظف بودن تعاونیها صدور فاکتور برای کالاها و همچنین موفقیتهایی که تعاونیهای محلی در ارائه خدمات به مردم داشتهاند به بخشی از مشکلات اولیه نیز اشاره کرد و گفت: عدمجذب کافی سرمایه در شروع کالا و کمی تبلیغات ضروری و عدمتوجیه و آموزش کار تعاونیهای محلی و فرهنگ تعاون در مدارس و جامعه توسط رسانههای گروهی از جمله این مشکلات در ابتدای حرکت بوده که بحمد ا...
نامبرده در پایان در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی باتوجه به توسعه فروشگاههای بزرگ زنجیرهای مانند رفاه و شهروند مقدورات و امکانات تعاونیهای مصرف محلی برای رقابت و حفظ بقاء و تهیه و توزیع کالاهای ارزان چیست گفت: باوجود حمایتهای بیدریغ و مستمر در ایجاد و توسعه این فروشگاههای کالاهای (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعاونیهای مصرف محلی بسیار ارزانتر از آنها توزیع میشود و چنانچه بخشی از این حمایتها چه از نظر تامین جا و مکان و چه از لحاظ سرمایهگذاری اولیه همانند سرمایهگذاری انجام شده دولت در شرکتهای رفاه و شهروند نصیب تعاونیهای مصرف محلی میشد،یقینا موفقیت این تعاونیها بسیار بیشتر بود."