خلاصه ماشینی:
"گامهای چهارم تا هشتم به آموزش رشد و تثبیت قاطعیت در خود فرد اختصاص دارد و در سه گام آخر به این موضوع توجه شده است که فرد با رفتار قاطعانه خود چگونه میتواند آن را به مثابه ابزاری در پرورش و تثبیت همین رفتار در سایرین به کار گیرد.
بررسی نشان دادهاند که بسیاری از پزشکان، در تجربه پزشکی خود به طور مؤثری ارتباط برقرار نمیکنند از این رو شایسته است آموزشی در زمینه مهارتهای تعاملی و ارتباطی به عنوان بخش مهمی از آموزش پزشکی در نظر گرفته شود.
این کتاب توسط بخش بهداشت روان سازمان جهانی بهداشت نگاشته شده و به کمک مرکز همکاریهای مشترک در بهداشت روانی واقع در انستیتو روانپزشکی تهران به چاپ رسیده است.
این کتاب برای رؤسای دانشکدههای پزشکی و افراد کمیتههای بازبینی و برنامهریزی آموزش پزشکی، استادان و سایر کسانی که علاقمند به بهبود آموزش مهارتهای ارتباطی و تعاملی در دانشکدههای پزشکی و سایر مؤسسات آموزش کارکنان بهداشتی میباشند میتواند سودمند باشد."