خلاصه ماشینی:
"درواقع هرجا دهقانپور از تجربة شهروندیاش ـ از آن تجربة جهان وطنیاش ـ خارج شده و بهسراغ سیاست یا طبیعت یا دکوراسیون داخلی رفته، از آن قوت تصویری و البته تخیلیاش خارج میشود که به تکراری غیرضروری از تکنیکش منجر میشود، اینجا لحظاتی است که بهنظر به شعارزدگی رویمیآورد و تمایل دارد همه سوژههای جهان را اینچنین ببیند؛ اگرچه این تمهید قبایی است که به تن همة جهان نمینشیند و منطبق نمیشود اما لحظات باشکوه و تکرارنشدنی در این مجموعه، عکسهایی است که انگار از یک آدم خوابزده یا سیاهمست در مرکز شهر و حین پرسهگردیهایش، بهتصویر درآمده است، و این عکسهایی است با حداکثر نیرو، ما را به سمت گرداب خود میکشاند و در عکس درگیر میکند."