خلاصه ماشینی:
"در آثار بعدی اما با پیشنهادن سه برخورد گوناگون در ترسیم و کاربست ماده، کوشیده تا با گسترش شبکة تثبیتشدة این مدل اولیه، فضای تصویر را از لحاظ فرمی باز کند: در گروهی از آثار، با شرة رنگ یا گذاشتن رنگمادة غلیظ روی سطوح نسبتهای فضایی میان عقب و جلو و پر و خالی را تغییر داده است.
اما اگر نحوة کار او با تصویر و بیان او از چنین فضای فروبستهای، ازسویی هم در نتیجة تجربهاش در چارچوب زیست طبقة متوسط شکل گرفته باشد، در دورة انفعال و محافظهکاری سیاسی این طبقه، آیا کار مداوم روی مادة هنری میتواند تجربة گشودهشدن فضا را مستقل از تجربة واقعی زیست سیاسی در قالب تصویر تجسم بخشد؟ یا اینکه در هایت روایتی یکسر متفاوت از این ماجرای گیرافتادن و رهایی از هزارتو شکل خواهد گرفت؟ تصویرگری"