خلاصه ماشینی:
"3-چگونگی تدوین و تالیف کتابهای درسی ادبیات کودک و نوجوان به منظور آموزش و تقویت موضوعهای زیر: 1/3-زمینههای توحید باوری 2/3-آشنایی با انبیای الهی و امامان معصوم(ع) 3/3-عبادت 4/3-نوعدوستی 5/3-روحیه وطن دوستی 6/3-روحیه سازگاری اجتماعی 7/3-نظمپذیری و قانونگرایی 8/3-آشنایی با حقوق خود و دیگران 9/3-فرهنگ توسعه و پیشرفت 10/3-فرهنگ خودباوری و استقلال 11/3-آشنایی با فرهنگ اقوام و ملل 4-اصول تنظیم کتابهای درسی ادبیات کودک و نوجوان(متن درسی،محتوا،ارزشیابی) 5-نقش الگوهای حماسی(ملی-مذهبی)در شکلگیری شخصیت کودک و نوجوان 6-تربیت معلم ادبیات کودک و نوجوان 7-رابطه متقابل ادبیات کودک و نوجوان با پرورش تخیل و تجسم 8-پرورش عواطف در ادبیات فارسی 9-تاثیر ادبیات فارسی بر تعلیم و تربیت کشورهای مختلف 10-روشهای بهرهبرداری تربیتی از ادبیات در کشورهای پیشرفته برای کودکان و نوجوانان 11-مطالعه تطبیقی زبانآموزی در نظامهای متفاوت آموزش با تکیه بر جنبههای روانشناختی 12-مسائل آموزشی زبان فارسی: 1/12-مشکل تفاوت گفتار و نوشتار 2/12-مشکل صداهای مشابه 3/12-فن بیان و سخنوری 4/12-نویسندگی و انشاء 13-نقد ادبیات فارسی(قدیم-جدید)در ترازوی تعلیم وتربیت 14-تفکر نمادین در ادبیات کودک و نوجوان(جاندار پنداری و..."