خلاصه ماشینی:
"این مقاله منافع کودکان با طبیعت را مورد بحث قرار داده و نمونههایی ازشیوههای سادة برای طبیعی سازی محیطهای یادگیری فضای باز در مراکز مهد کودک را ارائه میکند.
چرا طبیعی سازی محیطهای یادگیری فضای باز در مهد کودکها باید کانون توجه قرار داد ؟ اغلب کودکان و خانوادههای امروزی فرصتهای محدود برای پیوند با محیط طبیعی دارند.
روش مؤثر دیگر برای خلاص کردن پسران از میزها و نشستن بر یک جای ثابت، این است که تکالیف«جفتی– مشارکتی4» برای دانشآموزان تعریف شود، به گونهای که بتوانند با همتای خود برای دقایقی کوتاه درحال راه رفتن در مورد موضوعات خاص، در مورد آنچه به یاد سپردند، چه معنایی از آن در ذهن ساختهاند و نیز چگونگی کاربرد اطلاعات صحبت کنند.
هنگامی که دانشآموزان با این فعالیتها آشنا باشند، میتوانند هر زمان که کلاس به یک استراحت کوتاه برای تمرکز دوباره و تجدید انرژی نیاز داشته باشد، آنها را به کار گیرند.
سپس یکبار دیگر، با پای مخالف شروع کنید، این فعالیت هر دو نیمکره مغز را تحریک نموده، به هماهنگی و تعادل حرکتی کمک میکند، و باعث میشود تا دانشآموزان به آرامش رسیده، بتوانند دوباره بر موضوع درسی تمرکز نموده، یادگیری وحافظۀ بهتری داشته باشند.
این عمل باعث میشود تا دانشآموزان بیقرار، چیزی برای دستکاری کردن داشته باشند، بدین وسیله آنها هشیار مانده و تمرکز بیشتری بر کلاس دارند.
بدون تردید پدر و مادری که اطلاعات مورد نیاز دربارهی مواد مخدر یا روان گردان و نشانههای مصرف آنها را کسب کرده و در عین حال با ویژگیهای دوران بلوغ نیز کاملا آشنا باشند، راحتتر میتوانند مانع اعتیاد فرزندان خود شوند."