خلاصه ماشینی:
"چنین نگرانیهایی سبب شده است تا پیشگیریهایی انجام شود برای مثال میتوان به الزام کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا برای افشای اطلاعات مربوط به حق الزحمههای خدمات حسابرسی و غیرحسابرسی شرکتهای پذیرفته شده و قانون سابینز-آکسلی(2002)که حسابرسان را در ارائه خدمات غیرحسابرسی محدود مینماید،اشاره نمود211.
مطالعات بعدی در این زمینه میتواند درک بهتری از رابطه بین حسابرسان دارای نام تجاری و درجه ثبات رویه توانایی نظارت حسابرس ایجاد نماید.
مطالعات آینده میتوانند روابط بین توانایی نظارت حسابرس(که شاید با اطلاعات گزارشهای نظارتی هیأت مذکور اندازهگیری شود)،حسن شهرت حسابرس(دارای نام تجاری/فاقد نام تجاری)،و اثر آن بر روی اعتبار اطلاعات را(که به وسیله واکنش بازار به گزارش نظارتی منتشر شده هیأت مذکور اندازهگیری میشود)بررسی نماید.
اگرچه مطالعات از وجود رابطه مثبت بین تضاد نمایندگی و تقاضا برای حسابرسان دارای نام تجاری حمایت میکنند،اما حساسیت این وابستگی نسبت به انتخاب شاخص کیفیت حسابرسی آشکار است.
در برخی مطالعات به بررسی این موضوع که آیا حسابرسان دارای نام تجاری(فرض شده که کیفیت بالاتری دارند)پیشگیریهایی را برای کاهش ریسک انجام میدهند یا نه،میپردازند.
بهطورکلی شواهدی وجود دارد که بیانگر این است حسابرسان دارای نام تجاری از طریق راهبردهای مدیریت ریسک مذکور توانایی نظارت بیشتری را ارائه مینمایند.
از آنجا که پژوهشها در باب کیفیت حسابرسی انجام شده و اندازههایی از توانایی نظارت حسابرس را نشان میدهند،کیفیت اطلاعات و اعتبار اطلاعات توسعه یافته،و تحقیقات به مرحلهای رسیده که در صورت بهبود کیفیت اطلاعات و اعتبار بیشتر اطلاعات،حسابرسان دارای نام تجاری سطح بالاتری از کیفیت را ارائه میکنند."