خلاصه ماشینی:
"روند مهم دیگر در صنعت بیمه اتکایی در طول دهۀ1990 رشد بازار برمودا بوده است که در سال 1997پنج درصد از سهم جهانی را داشت.
آقای کیلهولز درسمیناری که توسط انستیتو بیمهلندن برگزار شده بود اینگونه بیان کرد که یک بیمهگراتکایی،از مرحله قبلاز تولد )latan-erP( و قبلاز تشکیل یک شرکت بیمه،در طول مرحله رشد وبلوغ آن شرکت بیمه و تا خرج از بازار،باید محصولو خدمت مناسبی را برای تأمین نیاز مشتریان خودارائه دهد.
به گفته آقای کیلهولز ارزش بیمهگر اتکایی برایمشتری را میتوان به سه جزء تقسیم کرد:ارزیابیریسک و مدیریت ریسک شامل طراحی سیاستها،قیمتگذاری و جلوگیری از خسارت؛تأمین مالی،جذب و انقال ریسک که شامل ایجاد ظرفیت،مدیریت ترازنامه،مدیریت داراییها و نیز مساعدتدر مسائل مقرراتی و مالیاتی؛و مدیریت و کنترلخسارات.
آقای کیل هولز تصدیق میکند که گرچه بیمهاتکایی سوئیس در حال ایجاد ساختاری است تابتواند یک مجموعه گسترده از خدمات را به مشتریانخود در طول دورۀ فعالیت خود ارائه هماید،ولی تأمینکامل این نیازها و نیز از عهدۀ این تغییرات برآمدنساده نخواهد بود."