خلاصه ماشینی:
"بازار فروش بیمه در مکزیک از طریق بانک (Bancassurance) و دیگر طرحهای فروش گروهی در حال پیشرفت و ترقی است و بیمهگران از این طریق در حال تلاش برای جذب مصرف کنندگان بیشتری هستند.
طبق آمار گزارش شده توسط موسسه نظارت (SUSEP) این رقم 4/9 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان داده است.
مدیر SUSEP اظهار داشت اگر روند توسعه به همین صورت ادامه پیدا کند،مبلغ حق بیمه تا پایان سال 1998 به 2/120 میلیارد ریل خواهد رسید که نسبت به سال 1997،10 درصد افزایش نشان خواهد داد.
طبق جدول 1 سهم بیمه اتوموبیل از بازار بیمه این کشور 39 درصد است.
به دنبال آن بیمه زندگی و مقرریها 9/23 درصد و بیمه غرامت کارگران 5/9 درصد از حق این گروه 14 درصد زیان کلی به چشم میخورد که کمی بیش از دوره مشابه سال 1997 است."