خلاصه ماشینی:
بررسی تبلیغات انتخابات در گفتگو با دکتر سید محمد حسین پیغمبری کم و کیف تبلیغات نامزدها ١ ٢ ٣ دکتر سید محمد حسین پیغمبری، استاد دانشگاه علاوه بر علاقه و مطالعه در زمینه انتخابات، از لحاظ اجرایی و نظارت بر انتخابات نیز فعالیتهایی داشتهاند که از جمله آنها، همکاری ایشان با نهاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بوده و از نزدیک با جریان انتخابات و نظارت بر آن آشنایی کامل دارند؛ لذا در این مصاحبه سعی شده است مشکلات کلانی که در زمینه تبلیغات انتخاباتی وجود دارد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم: شــهر قـانون: به نظر شما مهمترین هدف از تبلیغات چیست؟ اگر هدف از تبلیغات را بهتر برگزار شدن انتخابات بدانیم، باید ببینیم هدف از انتخابات چیست؟ آن چیزی که بهصورت یقینی و فارغ از محتوا و اهداف هر رژیم سیاسی میتوان گفت، این است که انتخابات خوب، به انتخاباتی گفته میشود که برآیند آن، انتخاب شدن افرادی باشد که شایستگی لازم برای رژیم را داشته باشند؛ بنابراین هر راهی که بتواند افراد شایستهتر و مناسبتر را به مردم معرفی کند، آن راه مطلوب ارزیابی میشود؛ لذا پاسخ به سوال شما را من در گرو پاسخ به این مطلب میدانم که بدانیم چه باید کنیم که انتخابات بهتری داشته باشیم.