خلاصه ماشینی:
"البته در ادامه این فرضیه میتوان گفت که بیگمان هستند ماهنامههایی که چندین برابر نشریه نحیف تندیس قطر دارند و با نگاهی تخصصیتر مثلا تنها در شاخه گرافیک یا عکاسی،کار خود را دنبال میکنند و یا هستند هفتهنامههایی که به صورت لایی در روزنامههای کثیر الانتشار خارجی به چاپ میرسند اما دو هفتهنامهایی که هویت مستقل داشته باشد ظاهرا وجود ندارد.
در این خصوص تعداد هنرمندان در حوزه مجسمه در شرایطی که به نظر میرسد بیشترین توجه نشریه به هنر نقاشی بوده است،قابل تأمل است.
اما این در حالی است که پرداختن به شیوه کار و زندگی هنرمندان داخلی را بهطور جدی و سلسلهوار از شماره 34 در سال دوم،با«طراحان معاصر ایران»آغاز،که ماحصل آن معرفی 17 هنرمند بود."